لحظه شماری شجاعی برای آغاز لالیگا

لحظه شماری شجاعی برای آغاز لالیگا




 

 


لحظه شماری شجاعی برای آغاز لالیگا


تاریخ : جمعه ،
27 مرداد 1391

مسعود شجاعي بازيکن ايراني تيم'اوساسونا'ي اسپانيا گفت که براي آغاز مسابقات باشگاههاي فوتبال اين کشور اروپايي موسوم به لاليگا لحظه شماري مي کند و دوست ندارد هيچ مسابقه اي را در آن از دست بدهد.


شجاعي در مصاحبه اي با خبرنگاران در شهر پامپلونا مرکز ايالت ناوارا که تيم اوساسونا به آن تعلق دارد، افزود: مصدوميتي که مرا به مدت 15 ماه از زمين بازي دور نگه داشته، تا اندازه زيادي برطرف شده است اگرچه هنوز به آمادگي جسماني‌ 100 درصد نرسيده ام.

وي تصريح کرد: اکنون در وضعيت بسيار خوبي‌ هستم و پس از هر تمرين و بازي اطمينان و اعتماد بيشتري کسب مي‌ کنم .

شجاعي گفت: اگرچه آمادگي بدني من کامل نيست اما هيچ درد و مشکلي‌ ندارم و حتي وزنم نيز کمتر از زمان قبل از مصدوميت است اما براي رسيدن به سطح خوب جسماني‌ پس از يک مصدوميت طولاني نياز به زمان دارم .

اين بازيکن ايراني باشگاههاي اسپانيا خاطرنشان کرد: در طول دوران مصدوميت، زمان ها و لحظه هاي بسيار سخت و دشواري را گذراندم. اوايل مصدوميت بسيار غمگين بودم اما پس از اينکه به آلمان رفتم اطمينان بيشتري کسب کردم و خواهان يک زندگي عادي و داراي اميد به آينده هستم.

مصدوميت انگشت کوچک پاي چپ شجاعي در سال گذشته باعث شد او يکي‌ از دشوارترين دوران ورزشي خود را بگذراند .

او با قدرداني از کمک هاي باشگاه اوساسونا در دوران مصدوميتش گفت: واقعا من احساس خوبي‌ در اين باشگاه داشته و دارم و فکر نمي‌ کنم در باشگاه ديگري چنين احساسي‌ را داشته باشم ؛ اين باشگاه و تيم آن، ويژه است.

شجاعي افزود: در مدت حضور در باشگاه اوساسونا هيچگاه به دليل دوري از کشور و خانواده ام احساس بدي نداشته ام چون همه اعضاي باشگاه به من کمک مي کنند و از همه از جمله هواداران تيم که همواره محبتشان را نسبت به من در خيابان يا زمين بازي ابراز مي کنند، سپاسگزارم.

اين بازيکن شيرازي تيم اوساسونا همچنين از زمين لرزه اي که در استان آذربايجان شرقي‌ ويراني به بار آورد، ابراز تاسف کرد و گفت: از اينکه بيش از 300 تن از هموطنانم در چند روستا در اين منطقه جان باختند بسيار ناراحت شدم و اميدوارم بتوانم کاري براي آنها انجام دهم.

وي ابراز اميدواري کرد با کمک دولت و مردم، روستاهاي تخريب شده هر چه زودتر آباد شود و ساکنان آن به خانه هايشان برگردند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل